Πολιτική επιστροφών

Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ παρέχει το δικαίωμα στον ΠΕΛΑΤΗ να επιστρέψει τα μη ευπαθή (μη φρέσκα) προϊόντα που αγόρασε, αζημίως και χωρίς να υποχρεούται να ανακοινώσει το λόγο για τον οποίο επιθυμεί την επιστροφή των προϊόντων, εντός προθεσμίας 5 ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβει τα προϊόντα ή σε κάθε περίπτωση σύμφωνα με τις Ευρωπαϊκές Οδηγίες, στην διεύθυνση της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ. Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, ο ΠΕΛΑΤΗΣ οφείλει να ειδοποιήσει την Εταιρεία, και να προβεί σε συνεννόηση μαζί της. Στην περίπτωση αυτή, ο ΠΕΛΑΤΗΣ επιβαρύνεται το κόστος επιστροφής των προϊόντων με υπεύθυνη μεταφορική εταιρεία της οποίας την διαδικασία αποστολής, καθώς και τα έξοδά της θα αναλάβει ο ΠΕΛΑΤΗΣ όπως ορίζει ο Νόμος.

Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προορισμένα προς επιστροφή προϊόντα βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία παρελήφθησαν από τον ΠΕΛΑΤΗ, χωρίς δηλ. να έχουν αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους, μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο. Προϋπόθεση της υπαναχώρησης, είναι και να έχουν τηρηθεί από τον ΠΕΛΑΤΗ οι συνθήκες διατήρησης των προϊόντων όπως ορίζεται στην συσκευασία τους.

 

Η ΕΤΑΙΡΙΑ συνιστά στον ΠΕΛΑΤΗ να ελέγχει προσεκτικά -κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας - την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. λάθος είδος κλπ).

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων και αναλόγως, αφενός του τρόπου που ο ΠΕΛΑΤΗΣ επέλεξε να πληρώσει την εκάστοτε παραγγελία και αφετέρου του τρόπου που θα πραγματοποιηθεί η επιστροφή των προϊόντων, η επιστροφή των χρημάτων θα ολοκληρωθεί εντός 30 ημερών από την ημερομηνία που η ΕΤΑΙΡΙΑ δύναται να παραλάβει τα προϊόντα στην ενδεδειγμένη στην παρούσα, κατάσταση.

Σε περίπτωση που σας επιστραφούν χρήματα δια μέσου τρίτου παρόχου πληρωμών ενδέχεται ο ΠΕΛΑΤΗΣ να επιβαρυνθεί με τυχόν προμήθεια που θα χρεώσει ο συγκεκριμένος τρίτος πάροχος βάσει των όρων χρήσης και λειτουργίας του, για τα οποία δεν ευθύνεται η εταιρεία μας.

Επισημαίνεται ιδιαίτερα ότι αν δεν πληρούνται οι ανωτέρω όροι ή εάν δεν υπάρχει κάποιο από τα προαναφερθέντα συνοδευτικά του προϊόντος έγγραφα, το αίτημά για υπαναχώρηση δεν είναι δυνατόν να ικανοποιηθεί.

Ακύρωση της παραγγελίας

Ο ΠΕΛΑΤΗΣ έχει τη δυνατότητα να ακυρώσει την παραγγελία του τηλεφωνικώς ή μέσω email, εντός 24 ωρών από την ώρα αποστολής της. Ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα υπαναχώρησης και ακύρωσης της παραγγελίας έως ότου ξεκινήσει η διαδικασία αποστολής της. Σε περίπτωση που έχει ξεκινήσει η διαδικασία αποστολής ο πελάτης μπορεί να επιστρέψει το προϊόν (βάση της πολιτικής επιστροφής προϊόντων της επιχείρησης βλ. παραπάνω) καταβάλλοντας το μεταφορικό κόστος επιστροφής των προϊόντων, όπως ορίζεται άνωθεν. Για οποιαδήποτε ζημία προκληθεί στην Εταιρεία από ακύρωση της παραγγελίας υπεύθυνος είναι ο πελάτης. Σε κάποιες περιπτώσεις παραγγελιών, ενδέχεται να ζητηθεί προκαταβολή. Ο ΠΕΛΑΤΗΣ έχει υποχρέωση να ενημερώσει την ΕΤΑΙΡΙΑ σε περίπτωση ακύρωσης της παραγγελίας του.